dilluns, 8 d’octubre del 2007

ja hi tornem a ser...

s’acaben els adjectius, s’acumulen les sensacions... la veritat, em fa una mica de por no ser capaç de pair tanta eufòria, tanta satisfacció... espero tenir suficient disc dur com per anar-ho encabint tot... a pams...

ahir la colla va tornar a fer el 5d8...

"no" era ni el lloc ni el moment; sense el plus que donen els moments especials dels grans dies, sense l'èpica del bat de sol de l’estiu per festa major, sense els amics liles al costat, pressionant, no... ho vam fer una tarda de dissabte, a la plaça del rei, en octubre d’any imparell, dues setmanes després de santa tecla... en una diada de final de temporada on arribàvem una mica passats d’assaig (aquests últims divendres han estat més austers que els anteriors)... amb la part més sensible de la canalla psicològicament al límit i amb els dubtes que generen 3 anys consecutius de frustracions amb aquest castell -tants cops dipositari d’il·lusions, com causant de decepcions...

però SÍ va ser el lloc i el moment... de demostrar que alguna cosa ha canviat, que quan aquella aleta de castell de nou va refilar farà 3 setmanes, vam recordar amb força l’orgull del nostre escut, de les nostres ratlles a la camisa... i ara no ens paren ni els condicionants ni els records feixucs... la solidesa dels castells de dissabte ens ha de fer reflexionar, el 3 brutal, el 4 apamat i tranquil, i el 5 maco i sense angúnies, ni de lluny dramàtic o miraculós, va ser treballat (a seques), en cap moment va semblar ferit greument... malgrat no sóc amic de l’optimisme desmesurat afirmaré que no semblava un castell límit, ni objectiu final de res... ha estat com arrencar-nos l’espineta que ens ha martiritzat últimament, que ha cremat expectatives i que -probablement- ha projectat una imatge distorsionada de la nostra realitat...

vam fer un 5d8 de temps perfecte, amb un 3 molt sòlid i un 2 substancialment millorat, en tots els pisos, respecte intents d’anys precedents... un 5 que a priori presentava dubtes per dalt, però que, un cop tothom preparat per la lluita des del seu lloc, els petits van resoldre amb diligència i sense massa complexos... l’estructura, el tronc, la pinya... tots es van enxufar ràpidament, conscients que el repte era gran, però la moral de la colla enorme... la força de la convicció...

i descarregat... repte superat completament... i l’esclat d’emocions... la celebració es va exterioritzar menys que fa dues setmanes... però per dins, molts van tancar velles ferides, molts van somriure immensament... molts vam ser molt feliços dissabte, mentre la Carla feia les passetes i ensenyava al món que ni casualitat ni sort...

en aquell moment, amb tot el pes del castell a dalt, hi havia metxa per estona... i ens en queda... molta!... acabem un any que obre un futur esperançador...

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Roger, enhorabona per aquest fantàstic blog, i pels articles tant currats que hi tens.

PD: tindre algun premi per ser el primer??

Anònim ha dit...

home, si el jordi té premi jo tb n'he d tenir que li vaig dir jo....
l'article del folre és wapo, ves preparant estadístiques per l'assemblea !!!

joan sala

Anònim ha dit...

santa rita rita... lo que se da no se quita.

ru ha dit...

algun premi, hi haurà... alguna cosa buscaré.. :D

Anònim ha dit...

jo fa dies que el segueixo e!xD

nau

Anònim ha dit...

Hola freakis

El JordiAndreu m'acaba de passar l'adreça i ha sigut una sorpresa per mi. Rugeret, et felicito pel blog.
Vàries coses:
-D'on has tret el folre del 3d9f del 99?
-Sabeu que sóc l'únic que ha fet d'agulla tots els 5d8 de la colla (intents, carregats i descarregats)? O sigui, tinc assimiladíssima la regla del PUUUUUUUM....UN DOS TRES.......PUUUUUUUM Espero no haver-la d'aplicar mai més. Imposo un reconeixement.
-Per curiositat...qui són els 9 que han repetit folre 99 i 07? Gerard, Ferran, Miki, Pere, Eloi, Salva, Oriol, Piñas i Carles Suri?

- Et felicito una altra vegada pels escrits, encara que potser són una mica èpics i li faltin unes gotetes d'humor. (Crítica constructiva, vale?)

Apa-li

LOI

Tafullenc

Anònim ha dit...

Altres candidats d'històrics del folre (99-07): Enric Guim i Siscu Nadal. Quien da más?

LOI

ru ha dit...

ep, eloi...

ja m'apunto això d'abandonar la èpica... però no sé si tinc la retranca suficient com per fer festivals d'humor jajajajaja

joder, m'has fet repassar el text, cabrón, hi havia una errata... si sumes el q hi posa et sortirà q repeteixen 11 al folre i no 9... n'has dit uns quants bé... però algun sobra i algun te'n falta ;)

Anònim ha dit...

Vale, torne'm-hi. Nem depurant i afinant:

-Crosses i homes del darrere(2): Carles i Navarro.
-Primeres i daus(6): Pere, Miki, Ferran, Enric i Toni Massó i Oriol Salomó.
-Laterals(5): Gerard, Eloi, Piñas, Salva i Siscu

Si repasses bé l'escrit, en total són 13, rugeret. De totes maneres, si falla algun, encara tinc un parell a la recàmara.

Ara entenc perquè et dediques a la canalla.

LOI

ru ha dit...

bones eloi, ja entenc a què et referies amb lo dels tocs d'humor... :)

ja està corregit, tens tota la raó m'he fet la pixa un lio sumant i restant, serà q sóc de lletres jajajaj

segons els meus comptes vas errat de 2.. 2 dels inclosos no hi haurien de ser... i et manquen 2 noms... :)

ara bé, m'estàs bombardejant l'article un i altre cop, o sigui q potser l'he tornat a vessar...

salut!

Anònim ha dit...

Apa doncs.

CROSSES I HOMES (2): Carles Suri i Navarro

MANS I DAUS (6): Pere, Miki, Enric, Ferran, Massó i Javi Ferrándiz

LATERALS (5): Gerard, Eloi, Piñas, Salva i Siscu.

Si encara no l'endevino, digue'ls ja, cabró, que porto 3 intents, i déu ni dor (s'escriu així) lo que m'he acostat.

ELOI

ru ha dit...

ep!

bé, acabem amb el tema, pq puguis dormir tranquil, jejeje

carlitos el va fer de crossa i sagués a una de les rengles... si a això li sumes que el carles suri anava de lateral... i q piñas i salomó no em consta q pugessin... aqui està la meva resposata...

ara bé, m'he basat en fotos i records dels protagonistes, i la veritat, amb el javi ferrándiz he tingut dubtes des del primer dia, igual que amb en txebo -aquest només el va carregar, però-...

i jasta! :)

Anònim ha dit...

OK, Roger.

Ja se que alguns han canviat de posició, i te'ls havia classificat segons el que van fer el dia 23 Nostra Senyora del Braç Incorrupte, pero ja està. Aquí el que comptava era quins havien repetit al 99 i 07, independentement de la funció que feien.


ELOI

Vinga valent.

Jordi Sagués ha dit...

Roger, encara no coneixia el teu blog fins ara que la colla ens ha linkat (marededéu com no l'havia trobat abans!, hauré de revisar les meves fonts...). Benvingut a l'apassionant món del blogger i enhorabona per la feinada.

Pel que fa al tema, ja sé que està una mica passat però corregeixo per a la història i per al·lusions: Jo el vaig fer de dau i no a mans, darrere del Pere i el Gerard.

ru ha dit...

bones, sagués, mestre :)

quan deia a mans, m'ho prenc com el compendi-col·lectiu "primeres+daus" :)

gràcies per xerrar per aci...