divendres, 17 d’octubre del 2008

canvi de lloc ¿instantàni?...

m'ha picat un gusanito... i tot desafiant la crisi financera mundial m'he gastat 8 leurassus en registrar el -superoriginal i estupendu- domini, www.matalassers.com (generòs i esplèndid que és un, benvolguts mascles i femelles meus...)...

així la cosa, us demano una mica de paciència per si en aquests propers dies els utensilius web s'espatarren una mica... no sé ben bé com anirà... m'han enviat un mail dient-me lo següent,


El vostre bloc està en transició

La nova adreça del vostre bloc és http://www.matalassers.com. Com que es triga una estona abans que aquesta nova adreça estigui disponible a Internet, encara hi podeu accedir a http://matalassers.blogspot.com.

La teva nova adreça hauria de funcionar per a tothom al cap d'un màxim de 3 dies. En aquell moment redirigirem els teus lectors de l'adreça antiga a la nova.


espero que tot rutlli bé en un parell de dies... per cert, ara la mai diu que sóc un frikiweber (he abandonat l'estatus de frikiblogger, no tinc clar si és un canvi a millor)...

de momento esto es todo en las gaunas, seguiremos informando, jose maría!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

tants dies donant-me la tabarra amb el dilema de gastar-te aquests calerillus... ;) pero finalment aquí ta.. aquí la tens..

felicitaaaaaaats!!!!

mai

Anònim ha dit...

per cert, nota interna a l'eloi: aquest si que és Son Goku.... apa!


joan

Anònim ha dit...

t'has venut al sistema!!

no pensis q tindràs més visites per tenir per ser.com en ves de .blogspot.com :D

salut!

marc

Arnau ha dit...

s'ha d'exigir un domini .cat o .xdt (és el següent pas!!!)

Are you talking to me???

Anònim ha dit...

EH YOU!
I WRITE FROM NEW ADRESS MATALASSERS.COM 01:49 18/10/2008

CERTAINTLY IT'S INSTANTANIUS, YOU'RE RIGHT?
SALUT
MANEL

Anònim ha dit...

ei ru! això de .com mola!
m'hauré d'acostumar!!
ens veiem aquesta tarda!!

Anònim ha dit...

Manel, no escriguis en francés que no l'entenc, home!
Ruben